BRUK OG KJØPSVILKÅR
Våre kjøpsvilkår kan endres fortløpende, så vi ber deg derfor om alltid å lese gjennom disse før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt i nettbutikken, godkjenner du samtidig våre kjøpsvilkår. Kjøpet er gjennomført når du har mottatt ordrebekreftelse pr mail. Det er ditt ansvar som kunde å sørge for at opplysninger (navn, adresse, mailadresse osv.) som du har gitt oss er riktige.
Ansvarlig selskap:
Prio Group AS
E-post: info@priogroup.no
Telefonnummer: 412 55 367
Organisasjonsnummer: 925 520 403
Priser
Norge: Alle priser er i NOK, og inkl 25% mva.
Frakt
Shipping cost per order NOK/SEK/DKK 89,- . Free delivery for orders over NOK/SEK/DKK 15000,-
Angrerett
14 dagers angrerett
Privat kjøpere har 14 dagers angrerett. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må du returnere varene innen 14 dager fra du mottok pakken. Kunden betaler for retursendingen.
Skal en vare returneres, stiller vi som krav at varen er i samme tilstand som da du mottok den, ubrukt og med alle merkelappene på. Varer med sminkeflekker, parfyme- eller røyklukt kan ikke returneres.
Sko skal returneres i original innpakning og emballasje. Dersom du sender sko i retur, ber vi deg om å ikke bruke original eske som ytre emballasje, eller klistre forsendelselapp/tape på denne.
Dersom leveringen blir forsinket, har du som forbruker rett til å heve kjøpet dersom du ikke godtar nytt leveringstidspunkt. Dersom du har betalt på forhånd (med VISA/Mastercard) og vil heve kjøpet på grunn av forsinket levering, får du pengene tilbakebetalt innen 14 dager.
Betaling
Du kan velge mellom flere ulike betalingsmåter:
– Collector Bank Faktura (14 dagers betalingsfrist).
– Collector Bank delbetaling eller konto (Du må søke om å opprette konto hos Colector).
– VISA / Mastercard
– Vips
Velger du å betale med Collector Faktura, mottar du faktura pr mail når pakken blir sendt fra oss. Fakturaen forfaller normalt til betaling etter 14 dager. Du kan også velge å delbetale fakturaen, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura blir sendt til samme mailadresse som ble lagt inn ved bestilling. Du må være fyllt 18 år for å kunne handle.
Når du betaler med VISA/Mastercard vil beløpet bli reservert på kontoen din, og blir belastet når vi sender pakken til deg.
Levering
Vi sender bestillingen vanligvis innen 7-14 arbeidsdager, og senest innen 10 arbeidsdager etter vi har mottatt bestillingen.
Uavhentet pakke
For alle pakker som ikke hentes ut debiterer Prio Group AS kunden en avgift. Avgiften tilsvarar de faktiske kostnadene for returavgift, fraktavgift og håndtering, min. NOK 199,-.
Retur/bytte
Returadresse: Prio Group AS, Priorveien 2D, 0377 Oslo, Norge.
Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut angreskjemaet og legge dette sammen med varene du vil returnere. Kontakt oss dersom du ikke har mottatt skjemaet. Summen du betalte for varen, vil bli tilbakebetalt innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukte og i samme tilstand og antall som ved kjøp. Merkelapper skal henge på. Kunden betaler porto ved retur.
Ved bytte av størrelse eller til annen vare returnerer du som skissert over.
Legg deretter inn en ny ordre på ønsket vare. Du mottar då en ny pakke innen få dager med nye 14 dagers angrerett.
Dette er raskaste måten for deg som kunde å få tilsendt ny vare.
Varer kjøpt i nettbutikken kan ikke returneres/byttes hos noen av våre forhandlere og vice versa.
Reklamasjon
Ved reklamasjon ber vi deg ta kontakt med oss pr e-post før evt retur av vare.
E-post adresse: info@priogroup.no
Angre kjøp før du har mottatt varen
Dersom du har ombestemt deg, og pakken allerede er sendt fra oss, må du hente ut pakken på utleveringssted og sende den tilbake til oss. Vi har ingen mulighet til å stoppe allerede utsendte pakker. Dersom pakken ikke blir hentet, og blir sendt i retur til oss blir den ansett som “uavhentet”. Dette fører til et gebyr for deg som kunde på minimum NOK 199,-.
Transportskade
Dersom pakken har fått skade under transport ber vi deg melde frå om dette når du henter pakken.
Forbehold
Vi tar forbehold om utsolgte varer, feil i lagerbeholdning, prisendringer og skrive-/trykkfeil.
Vi garanterer ikke at fargene du ser på din skjerm gjenspeiler helt nøyaktig varen sin faktiske farge. Vi gjør alt vi kan for å få fargene i våre bilder så nøyaktige som mulig, likevel kan variasjoner forekomme.
Force Majeure
Skulle Prio Group AS bli utsatt for force majeure, det vil si hvis vi eller noen av våre samarbeidspertnere bli rammet av for eksempel krig, krigslignende hendelser, revolusjon, opprør, myndighetstiltak, streik, lockout blokade, naturkatastrofe, brann, transportforstyrrelser, leveringsforbud eller lignende hendelser, har Prio Group AS rett til å stoppe sine forpliktelser overfor kundene i opptil to måneder. Etter denne perioden har begge parter rett til å heve avtalen uten å måtte betale skadeerstatning.